رییس جدید هیات بسکتبال کردستان انتخاب شد

«امیر جماران» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان کردستان، به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به نقل از پایگاه  اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان؛ مجمع انتخابات هیات بسکتبال کردستان امروز با حضور سرپرست اداره کل و جوانان و دبیر فدراسیون بسکتبال کشور در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار داشت: ورزشکاران مستعدی در استان کردستان فعالیت می‌کنند و به زودی اتفاقات خوبی در راستای حل مشکلات آن‌ها در حوزه ورزش قهرمانی استان خواهد افتاد.

آمنه غلام ویسی افزود: مراحل فراخوان و ثبت‌نام انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان به صورت شفاف انجام شده است و این اداره کل با تاکید بر فضای رقابتی سالم و صداقت امروز این مجمع را برگزار کرده است.

او ادامه داد: در این مدت سعی کرده‌ایم نشست‌هایی را با ورزشکاران استان کردستان داشته باشیم و پای درد دل‌های آن‌ها بنشینیم و موانع پیشرفت و توسعه ورزش استان را بررسی و احصا کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه دو مشکل اصلی در حوزه ورزش استان کمبود زیرساخت‌های ورزشی و نبود حمایت‌های مالی است، تصریح کرد: خوشبختانه تعداد هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران قهرمان ما زیاد هستند و همه انتظار حمایت را دارند و ما هم وظیفه داریم آن‌ها را حمایت کنیم.

غلام ویسی گفت: ورزشکاران ما جهادی و با ایثارگری در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند و بزودی اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان کردستان خواهد افتاد.

در این مجمع،  امیر جماران با کسب ۲۰ رای از مجموع ۲۱ رای ماخوذه به عنوان رییس جدید هدایت هیات بسکتبال کردستان انتخاب شد و سکان هدایت این هیات را برای چهار سال آینده بدست گرفت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.