اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم

تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران روحانی و علما و به صدا در آمدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم است.

 شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز به منظور برنامه ریزی برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل سالن جلسات امام جواد علیه السلام استانداری تشکیل جلسه داد.

دیدار و تجلیل از ایثارگران دستگاه‌ها، پخش برنامه‌های تلویزیونی و مستند از سیمای مرکز قم، طراحی، ساخت و نصب درب بلوار شهید عماد مغنیه باغ موزه دفاع مقدس، اتمام به‌سازی راه‌ها و مسیر‌های اطراف باع موزه دفاع مقدس، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، دیدار با خانواده بانوان شهید، رژه نیرو‌های مسلح استان در ۳۱ شهریور، دیدار و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران روحانی و علما، برگزاری دوره تخصصی تربیت راوی فرهنگی و به صدا در آمدن زنگ ایثار و مقاوت در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قم می‌باشد که در این جلسه به آن اشاره شد.

استاندار در این جلسه گفت: ما نباید به ایام هفته دفاع مقدس و خود این مقوله نگاه تاریخی داشته باشیم بلکه باید این موضوع را فرهنگ بدانیم.

آقامیری گفت: در دیدارهایمان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید بدانیم که این عزیزان درگیر تکریم ما نیستند و با خدا معامله کرده اند و ما باید کاری کنیم که آن‌ها به این نتیجه برسند که خون فرزندانشان پایمال نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار