تعاونی مسکن معلولان زاهدان، برگزیده ملی هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ها

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت تعاونی مسکن معلولان زاهدان در هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر، برگزیده ملی شد.

خلیل احمد سلامی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر با حضور رییس جمهور برگزار شد و از شرکت تعاونی مسکن معلولان زاهدان به عنوان یکی از برگزیدگان این جشنواره، تجلیل شد.

وی افزود: معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسوولان، ترویج، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ تعاون و کار جمعی، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون، ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور، تشویق و ترغیب فعالیت تعاونی‌ها، معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون کشور، از اهداف برگزاری همه ساله جشنواره تعاونی‌های برتر است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه مراحل فرآیند انتخاب تعاونی‌های برتر از طریق سامانه جامع هوشمند بخش تعاون انجام شده است.
وی اذعان کرد: شرکت تعاونی مسکن معلولان زاهدان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، ۳۹۶ واحد برای جامعه هدف خود در دست ساخت دارد و با توجه به مدارک و مستندات ثبت شده در سامانه جامع تعاون و بر اساس شاخص‌های جشنواره تعاونی‌های برتر، بعنوان شرکت تعاونی برگزیده در سطح ملی و استانی در سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

سلامی تاکید کرد: با توجه به اهمیت بعد اجتماعی تعاونی‌ها و اینکه تعاونی نه تنها یک نظام اقتصادی برای رشد و اشتغال پایدار بلکه شیوه‌ای از ایجاد یک نظام تأمین اجتماعی و حمایتی نیز محسوب می‌شوند، شاخص‌های انتخاب تعاونی‌های برتر در سالجاری با رویکرد اصلی ترویج تعاونی بودن بنگاه تعاونی از سوی معاونت امور تعاون وزارت متبوع تدوین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار