استاندار تهران:

در قبال ۸۰ میلیون ایرانی مسئول هستیم

استاندار تهران گفت: جشنواره شهید رجایی نقطه درس آموزی باید باشد که بدانیم چه کارهایی برای خدمت به مردم انجام دهیم.

 علیرضا فخاری در جلسه تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی ضمن تسلیت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: شهید "آرمان علی وردی" مثل امام حسین(ع) جانش را اهدا کرد و لب به اعتراض نگشود، برای رضای خدا به شهادت رسید و آرمان‌دار جوانان است.

وی تاکید کرد: به تأسی از شهدا باید تکلیفمان را در برابر مردم انقلابی روشن کنیم، کار کنیم و پاسخگوی مردم باشیم، چراکه در مقابل خون شهدا مدیون هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه جشنواره امروز بهانه ای است تا از شهید باهنر و رجایی یاد کنیم، افزود: صداقت، راستی، پاکی، شجاعت، استقامت و تبعیت از امام زمان ویژگی شهید رجایی بود و این ویژگی‌ها سبب ماندگاری شهید رجایی بود که باید این الگوها را مدنظر داشته باشیم.

فخاری سپس گفت: گره گشایی از کار مردم را باید مدنظر قرار دهیم و اینکه در قبال مردم مسئول هستیم و چه وظایفی بر عهده داریم تا بهره وری و بهره دهی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به مدل سیاسی و اجتماعی حکومت امام علی(ع) عنوان کرد: در مدل حکومتی امیرالمؤمنین مهم ترین عامل بازدارنده بیکاری است که اکنون ما نیز در قبال بیکاری مسئول هستیم و باید برآورد کنیم که سهم ما در ایجاد اشتغال کجاست.

استاندار تهران با بیان اینکه شهید رجایی به دنبال رضایت‌مندی همه مردم بود، خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی نقطه درس آموزی باید باشد که بدانیم چه کارهایی  برای خدمت به مردم انجام دهیم و امروز  تک تک ما مسئولین در قبال ۸۰ میلیون ایرانی مسئول هستیم.

فخاری افزود: آینده پژوهی مبتنی بر برنامه اهمیت دارد و تغییر در نگاه به آینده ضروری است؛ در این راستا سنجش وضعیت تامین آب، برق، گاز و سایر زیرساخت ها در ۲۵ سال آینده لازم است، نظام بازچرخانی آب و چگونگی تامین کسری آب تهران نیاز به فکر و اندیشه دارد که باید بدنه کارشناسی را در این زمینه تقویت کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا با چابک سازی ساختارها و تدوین برنامه هایی که استحکام بخش نظام جمهوری اسلامی می باشد، دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی اسلامی محقق شود.

گفتنی است در ابتدای این مراسم از خانواده شهید آرمان علی وردی نیز تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار