ازسرگیری اعزام‌های کاروانی عتبات عالیات در کرمانشاه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : با پایان مراسم پیاده روی اربعین حسینی، اعزام‌های کاروانی عتبات عالیات در کرمانشاه از سرگرفته شده است.

سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به پایان مراسم پیاده روی اربعین حسینی ۱۴۰۲، گفت : با پایان گرفتن این مراسم، اعزام‌های کاروانی عتبات عالیات در کرمانشاه از ۲۰ شهریور از سر گرفته شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه تعداد زیادی از مشتاقان زیارت عتبات عالیات در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند، در حال حاضر میزان تقاضای سفر برای عتبات عالیات کاهش مقطعی پیدا کرده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود در حال حاضر هفته‌ای یک کاروان از استان کرمانشاه عازم عتبات عالیات خواهد شد و در صورتی که متقاضی بیشتری باشد، تعداد اعزام‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: میانگین هزینه اعزام هر نفر از طریق کاروان‌های حج و زیارت در استان بین پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

کریمی خو اظهار کرد: پیش بینی می‌شود در آبان ماه اعزام‌های کاروانی به عتبات عالیات جان تازه‌ای بگیرد و افزایش قابل توجه متقاضیان را داشته باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار