رفع تعلیق جودو ایران از ۲۷ شهریور

رئیس فدراسیون جودو در ساری گفت: از ۲۷ شهریور جودو ایران رفع تعلیق خواهد شد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو امروز در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران در ساری با بیان خبر خوش رفع تعلیق جودو ایران، گفت: ۲۷ شهریور تمام تعلیق جودو ایران برطرف خواهد شد و به جودو دنیا سلام خواهیم کرد.

او افزود: بعد از ۴ سال ظالمانه که بر ما تحمیل شد سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان‌های مملکت دفاع کردیم.

میراسماعیلی گفت: این سال‌ها مورد بی مهری‌های زیادی قرار گرفتیم، اما از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم.

رئیس فدراسیون جودو افزود: تلاش ما این بود که در این ۴ سال جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم. جودو اولین رشته رزمی در المپیک است و ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم.

او گفت: در طول این مدت ۱۲ خانه جودو در استان‌های محروم به بهره برداری رسیده است. این لطف خدا بود که همه مسابقات رسمی خودمان را با جوایز نقدی برگزار کردیم.

میراسماعیلی ادامه داد: ما ۵ تفاهم نامه با کشور‌های اطراف بستیم. در دوران تعلیق فدراسیون جودو ما چندین سفر برون مرزی رفتیم.

او گفت: در محرومیت و در تعلیق و در زمانی که همه میخواستند جودو را سر خورده بکنند ما باز افتخار آفرینی کردیم که این برای ما ارزشمند است.

رئیس فدراسیون جودو افزود: در بازی‌های آسیایی و بازی‌های پیش رو خواهید دید که در این ۴ سال محرومیت ما روی جودوی کشور کار کردیم و شک نکنید ورزشکاران ما در مسابقات روی سکو خواهند رفت.

انتخاب رییس جدید هیات جودو مازندران

با رای اعضای مجمع انتخابات، علیرضا خانی الموتی با کسب ۲۷ رای از ۲۷ رای ماخوذه، توانست بعنوان رئیس «هیات جودو استان مازندران» انتخاب شود.

محمد علی بای یکی از سه کاندید این مجمع پیش از شروع مجمع انصراف داد و علیرضا مرزبان دیگر کاندیدای این مجمع بود که در مجمع غیبت داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار