بهره بردارى از دومین بوستان مادر و کودک در پایتخت؛ به زودی

شهردار منطقه ۳ گفت: دومین بوستان مادر و کودک این منطقه در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حمید جوانی، شهردار منطقه ۳  گفت: با اجرای بازپیرایی فضای سبز، نوسازی آبنما، اختصاص و تجهیز اتاق مادر و کودک، نوسازی سرویس‌های بهداشتی، نوسازی و تعمیر وسایل بازی کودکان، نصب پایه چراغ روشنایی کم مصرف اوایل سال گذشته بوستان یاس به عنوان اولین بوستان مادر و کودک افتتاح و گام بزرگی در جهت تحقق شعار تهران شهر دوستدار کودک در این منطقه برداشته شد.

شهردار منطقه ۳ افزود: از آغاز این طرح، معاونت‌های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی و اجتماعی و فرهنگی سعی در ارائه ایده‌های نوآورانه و خلاقانه‌ای در زمینه فراهم نمودن فضاهای مناسب برای کودکان داشته‌اند.

جوانی با بیان اینکه وظیفه شهرداری، آماده سازی شهر جهت استفاده همه اقشار از جمله کودکان، بانوان ، معلولین  و سالمندان می باشد، افزود: در بازدید از محلات ایمن سازی و توسعه فضای بازی کودکان بررسی می‌شود؛ ضمن اینکه ما نباید به اجرای این طرح فقط در یک محله و بوستان بسنده کنیم. 

شهردار منطقه ۳ در خصوص پیش بینی و اجرای زیرساخت‌ها در طرح شهر و محله دوستدار کودک تصریح کرد: اجتماع بزرگ هیات های مذهبی کودکان و نوجوانان منطقه که در مسجد حسینیه ارشاد برگزار شد حرکتی به سوی تحقق شهر دوستدار کودک بود که در آن به رشد تربیتی و مذهبی این قشر از جامعه توجه شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار