خدمت‌رسانی مواکب آستان قدس رضوی در پنج محور منتهی به حرم امام رضا (ع)

مواکب آستان قدس رضوی در پنج محور منتهی به حرم امام رضا (ع) به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

در دهه پایانی ماه صفر مواکب آستان قدس رضوی در اطراف مشهد مقدس در پنج محور به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، که محور شهید سلیمانی با ۱۰ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائران است. حجم کلی خدمات مواکب شامل ۶۹ هزار صبحانه، ۱۳۱ هزار ناهار، ۱۰۶ هزار شام، ۱۶۰ هزار میان وعده و ۳۶۸ هزار نوشیدنی است. زائران برای دریافت خدمات مربوط به سلامت به موکب ۱۰۷ و استفاده از خدمات لباسشویی به موکب ۱۰۵ مراجعه کنند.

محور شهید شوشتری با ۴۵ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائران است. حجم کلی خدمات شامل ۸۵ هزار صبحانه، ۸۰ هزار ناهار، ۱۸۵ هزار شام، ۱۲۶ هزار میان وعده و ۶۱۶ هزار نوشیدنی است. 

محور شهید کاوه با ۳۷ موکب به زائران خدمت‌رسانی می‌کند. حجم کلی خدمات شامل ۱۸۴ هزار و ۵۰۰ صبحانه، ۲۲۱ هزار و ۵۰۰ ناهار، ۳۳۴ هزار و ۵۰۰ شام، ۷۲۶ هزار و ۲۰۰ میان وعده، یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۰۰ نوشیدنی و ۲۷ هزار و ۵۰۰ طبخ نان انجام می‌شود. زائران برای دریافت خدمات سلامت به موکب ۳۱۷ و خدمات مربوط به لباسشویی به موکب ۳۱۵ مراجعه کنند.

محور شهید برونسی با ۳۴ موکب آماده خدمت‌رسانی به زائران است. حجم کلی خدمات شامل ۱۷۳ هزار و ۵۰۰ صبحانه، ۱۷۹ هزار و ۳۰۰ ناهار، ۳۰۰ هزار شام، ۸۲۱ هزار و ۲۰۰ میان وعده، یک میلیون و ۳۱۷ هزار نوشیدنی و ۳۵ هزار و ۲۰۰ طبخ نان انجام می‌شود. زائران برای خدمات مربوط به سلامت به مواکب ۴۰۹، ۴۱۰ و ۴۳۴ مراجعه کنند. همچنین، خدمات مربوط به استفاده از لباسشویی در موکب ۴۲۰ است.

محور شهید چراغچی با ۹ موکب خدمت‌رسانی می‌‌کند. حجم کلی خدمات شامل ۱۵۵ هزار صبحانه، ۲۹۷ هزار ناهار، ۲۸۳ هزار شام، ۱۸۰ هزار میان وعده، ۱۰۰ هزار نوشیدنی و ۲۰ هزار طبخ نان انجام می‌شود. ارائه خدمات مربوط به سلامت در مواکب ۵۰۱، ۵۰۲ و ۵۰۳ انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار