تلاش برای آبرسانی پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، از تلاش برای آبرسانی پایدار در سراسر استان خبر داد.

محمد کریمی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب با تلاش شبانه روزی خود در جای جای استان چهارمحال و بختیاری در جهت تامین آب شرب پایدار و جلوگیری از هدر رفت آب در همه شرایط انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا تعمیر شیر یک طرفه خط انتقال آب آشامیدنی شهر طاقانک که قبل از مخزن ذخیره این شهر قرار داشت با تلاش مضاعف همکاران حوادث آب تعمیر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این شیر یک طرفه بر روی خط انتقال با سایز ۱۵۰ میلی متر و در حوضچه ایی قرار داشت که فشار برگشت آب بر روی خط انتقال را کاهش می‌دهد.


بیشتر بخوانید


کریمی از دیگر اقدامات همکاران در شهر طاقانک و امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد، تعمیر والو ۴ اینچ را در شهر طاقانک نام برد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: حوادث شبکه‌های آبرسانی توسط ۴۷ اکیپ رفع حوادث در شهر‌ها و در روستا‌ها توسط آبدارن مرتفع می‌شوند.

وی گفت: در مواقع ضروری با همکاری بین بخشی جهت انجام سریعتر حوادث احتمالی نظیر کاری که در طاقانک انجام شد همکاران ادارات دیگر شهر‌ها در انجام کار‌ها مشارکت می‌کنند.

قابل ذکر است اکیپ‌های رفع حوادث و آبداران روستایی در طول شبانه روز آماده اعزام برای رفع حوادث اعلام شده از سامانه ۱۲۲ مستقر در مرکز استان چهارمحال و بختیاری می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار