۱۰۰ درصد روستا‌های چهاربرج آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با اجرای طرح‌های آسفالت راه‌های روستایی در نیمه نخست امسال در استان، ۱۰۰ درصد روستا‌های چهاربرج در جنوب استان، از این خدمت برخوردار شده است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستایی بیش از ۹۰ درصد محور‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی از آسفالت راه روستایی خود بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین امیدواریم امسال بتوانیم جشن آسفالت را در شهرستان نقده برگزار کنیم تا این شهرستان نیز در حوزه روستایی، بی نیاز از آسفالت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: تا پایان مرداد امسال راه دسترسی ۲۵ روستا به میزان ۵۰ کیلومتر در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی آسفالت شده و این روند همچنان تا پایان فصل کاری ادامه دارد.

آرامون افزود: درصدد هستیم که این رقم را به ۱۱۵ کیلومتر تا پایان فصل کاری امسال در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی برسانیم.

وی گفت: در صورت رسیدن به هدف گذاری ۱۱۵ کیلومتری، میزان آسفالت راه‌های روستایی صورت گرفته در سال جاری هفت درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

به گفته آرامون، ۲۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی روستایی آذربایجان‌غربی نیز توسط خیران جاده ساز در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.