اجرای طرح پایش کارت سوخت در جایگاه های منطقه زاهدان

طرح پایش کارت سوخت به منظور کنترل و نظارت بر عرضه سوخت در جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه زاهدان درحال انجام است.

  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی، طرح پایش از سیزدهم شهریورماه در جایگاه های منطقه به اجرا درآمده و در حال انجام است.

 قربانعلی مردانی با اشاره به اینکه تیم های پایش متشکل از کارکنان منطقه در جایگاههای عرضه سوخت مستقر هستند و در حال بررسی نحوه سوختگیری و کنترل و نظارت بر عرضه سوخت هستند گفت: ارائه خدمات در جایگاههای عرضه سوخت بدون معطلی و بدون وقفه ادامه دارد، تیم های نظارتی مستقر در جایگاه ها کیفیت عرضه سوخت را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد می کنند.

وی افزود: سوختگیری با کارت سایر خودروها، سوختگیری خارج از باک، فروش سهمیه سوخت و مواردی از این نوع، طبق قوانین و مقرارات، تخلف محسوب می گردد و در طرح پایش مورد بررسی قرار می گیرد.

 مدیر منطقه زاهدان گفت: علاوه بر پایش میدانی جایگاه ها، نظارت الکترونیکی و پایش سیستمی با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته و تراکنش های سامانه هوشمند در جایگاه های منطقه در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف، کارت سوخت متخلفین مسدود و مالکین خودروها به مراجع قضایی معرفی می گردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.