یک شهید و سه زخمی در تیراندازی کور به نیرو‌های مدافع امنیت در نورآباد ممسنی

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس خبر داد: در تیراندازی کور ۲ نفر ناشناس به سمت نیرو‌های بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی، یک نفر شهید و سه نفر زخمی شدند.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس  گفت: حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیرو‌های بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، می‌کنند.

دبیر و سخنگوی شورای تأمین استان فارس با اشاره به رذالت و زبونی دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این حرکت‌های کور و مذبوحانه، نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان از مقابله رو در رو با نیرو‌های مدافع امنیت و بسیجیان عزیز است؛ ضاربین پس از این حمله کور که موجب آسیب رسیدن به ۴ نفر از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا شد، بلافاصله از محل متواری می‌شوند که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در پی دستگیری آنان هستند.
 
او افزود: متأسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی به دلیل شدت جراحات وارده، به شهادت می‌رسد. یکی دیگر از مجروحین نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز اعزام شده و ۲ نفر دیگر از این عزیزان در شهرستان بستری و تحت مداوا هستند که حال همه مجروحین پایدار و تحت کنترل است. 
 
معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در پایان گفت: این خون‌های پاک، ریشه نظام مقدس اسلامی را استوار‌تر خواهد ساخت و دشمنان این مرز و بوم را نیز خار و ذلیل‌تر می‌سازد. قطعاً عوامل این حرکت جنایتکارانه دستگیر و به سزای عمل ننگین شان خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تعجیل در ظهورش صلوات
۱۲:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
روح شون شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
روح شهید امنیت شاد ،انگار در فارس تروریست زیادی زندگی می کنند
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
روحش شاد و قرین رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
خوار نه خار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
وقتی میگیرنشون به 5 سال زندان به غیر از شهرشون محکوم میشن ، خوب چه ترسی دارن بخاطر این هست که در سال چند نفر نیروهای مخلص نیروی انتظامی و بسیج به شهادت می رسن ، نه به مماشات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
بازی داره دوباره شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
شهادتت مبارک دست مارو هم بگیر