فعالیت ۲۰ گروه جهادی دانشگاهی در ایام تابستان در همدان

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از فعالیت ۲۰ گروه جهادی دانشگاهی در ایام تابستان در این استان خبر داد.

حمید پورحسینی گفت: همزمان با ایام تابستان ۲۰ گروه جهادی در نقاط مختلف و مناطق محروم در عرصه‌های عمرانی، درمانی، فرهنگی و آموزشی فعالیت و خدمات رسانی دارند.

او با بیان اینکه حدود ۶۵ هزار نفر روز در این اردو‌ها شرکت کردند، گفت: این فعالیت‌ها در روستا‌های مختلف استان در شهرستان‌های ملایر، فامنین، قهاوند بوده است، در این اردو‌ها دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف استان حضور داشتند، مهمترین هدفی که در این اردو‌ها رقم می‌خورد محرومیت زدایی و خدمات رسانی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه این دانشجویان در ایام تابستان از زندگی و تفریح و راحتی و اوقات فراغت خود می‌زنند و در این عرصه شرکت می‌کنند، گفت: در خود فضای دانشگاهی هم این اتفاق باعث پختگی و حس مسئولیت پذیری در دانشجویان شده و در واقع دانشجویان شرکت کننده یک اعتکاف دانشجویی را از جنس جهادی تجربه کرده که می‌تواند منشأ تحولات در زندگی شخصی و آینده دانشجویان شود.

پورحسینی گفت: از آنجایی که آینده این کشور در دست دانشجویان امروز است، همین دانشجویان اگر فردا هر کدام از مسئولیت‌ها به آن‌ها واگذار شود افرادی متعهد بوده که تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به جامعه به ویژه محرومین را خواهند داشت.

او به اقدامات بسیج دانشجویی در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز با برپایی موکب‌هایی با عنوان پویش در «مدار حبیب» کار جهادی توسط دانشجویان انجام شد که در این زمینه موکب‌های سیار به صورت تیمی تشکیل که کار‌های خدماتی، پزشکی، فرهنگی، برای زوار انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار