طرح توسعه شرکت تولیدی با ۵۰۰ نفر اشتغالزایی اجرا شد

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با ورود دستگاه قضایی استان موانع موجود در مسیر اجرای طرح توسعه یک شرکت بزرگ تولید کننده لوازم خانگی کشور در استان البرز برطرف شد.

حسین فاضلی هریکندی گفت: یکی از شرکت‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در استان البرز که در زمینه اجرای برنامه و طرح‌های توسعه‌ای خود با مشکلاتی روبه رو بود با ورود دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان البرز، موانع برطرف و طرح توسعه‌ای به بهره برداری رسید.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: این شرکت برای عملیات ساختمانی طرح توسعه خود در فرآیند پیگیری ها، تعارضاتی با ضوابط مربوط به حوزه جهاد کشاورزی داشت و نزدیک به ۶ سال در بلاتکلیفی قرار داشت که با پیگیری‌های انجام شده در دبیرخانه ستاد، موانع برطرف و برنامه توسعه‌ای شرکت وارد فاز عملیاتی شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه این شرکت قبل از اجرای برنامه توسعه‌ای حدود ۸۰۰ نیروی شاغل داشت و با اجرای این طرح توسعه‌ای، به یکی از قطب‌های تولید لوازم خانگی کشور تبدیل خواهد شد گفت: با عملیاتی شدن طرح توسعه‌ای این شرکت، در فاز اول برای ۳۵۰ نفر و در فاز دوم برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد و در مجموع تعداد شاغلان به ۱۳۰۰ نفر می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار