تدوین نقشه راه شهرداری برای چهار سال آینده

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تدوین نقشه راه شهرداری برای چهار سال آینده خبر داد و گفت : هر سال ۲۰ درصد از این برنامه اجرا می‌شود.

حمید اعتصام‌فر معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : از آبان سال گذشته اکیپ هشت نفره‌ای از مناطق شهرداری کرمانشاه بازدید کرده و دفترچه‌ای برای هر منطقه تدوین کردند و مشکلات تمام معابر و کوچه‌های هر منطقه مشخص و یک برنامه جامع برای سطح شهر تنظیم شده و تمام مشکلات کوچه‌های شهر مشخص گردیده است.

وی، اعتبار کلی این برنامه را در صورت ثابت بودن قیمت‌ها نزدیک به ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: برنامه شهرداری کرمانشاه آسفالت ۲۰ درصد از معابر سطح شهری در هر سال است. این آسفالت شامل لکه‌گیری، حفاری، روکش معابر و تراش سطح آسفالت می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد آسفالت سطح معابر شهر را انجام دادیم و امسال هم تا پایان فصل کاری که حدود آذر ماه است تلاش می‌کنیم به این میزان برسیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: هم‌اکنون با پنج دستگاه فینیشر و یک دستگاه آسفالت تراش در هشت منطقه شهرداری به تناسب مشکلات هر منطقه در حال کار است، لکه گیری مناطق با اکیپ‌های امانی و پیمانکاران نیز انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت: عملیات احداث سه معبر جدید در شهر کرمانشاه با بیش از ۷۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور تسهیل در عبور و مرور مردم و کاهش ترافیک در حال اجراست.

وی اضافه کرد: در معبر اول پروژه اتصال شهرک مهدیه (دره دراز) به شهرک امام به طول هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان در منطقه یک در دست انجام است.

اعتصام‌فر، پیشرفت فیزیکی پروژه را ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود: عملیات آسفالت این پروژه تا آخر هفته به پایان می‌رسد و پیگیری‌هایی نیز برای روشنایی این معبر با اداره برق در جریان است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: این معبر شهرک مهدیه را از بن‌بست خارج می‌کند و برای مردم منطقه دسترسی جدیدی را ایجاد خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.