کاهش ۴۳ درصدی وقوع انواع سرقت‌ها در لاشار

فرمانده انتظامی شهرستان لاشار کاهش ۴۳ درصدی انواع سرقت‌ها را در این شهرستان نشانه تعامل مردم با پلیس دانست.

  حسن شاهگلی میر بیان کرد: با اشرافیت اطلاعاتی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از وقوع انواع سرقت در این شهرستان صورت گرفته است.

وی کاهش ۴۳ درصدی انواع سرقت‌ها را نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان نشانه بارز تعامل مردم با پلیس برشمرد و تصریح کرد: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت‌های مهم در برنامه ریزی و تصمیم گیری در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی لاشار با بیان اینکه در اجرای چند طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سالجاری، پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و یک نفر قاچاقچی به همراه ۱۶ نفر خرده فروش و معتاد نیز دستگیر و جمع‌آوری شدند، گفت: دستگیری یک نفر قاتل و کشف یک فقره قتل، دستگیری ۱۴ نفر سارق و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت‌ها و توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از دیگر نتایج این طرح‌ها بوده است.

شاهگلی میر با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است و از مردم می‌خواهیم با پلیس همکاری داشته و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.