نظارت تعزیرات حکومتی اصفهان بر تولید و عرضه فرم مدارس

در آستانه شروع سال تحصیلی طرح ویژه بازگشایی مدارس درخصوص اقلام مربوط به تحصیل دانش آموزان در دستورکار گشت نظارتی تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

 رئیس گشت‌های نظارتی تعزیرات اصفهان گفت: جلسات متعدد با مراجع متولی بازرسی و اتحادیه مربوطه تشکیل و مقرر شد قرارداد‌های منعقده بین تولیدکنندگان، دوزندگان و مدارس به ادارات آموزش و پرورش ارسال و  یک نسخه نیز در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

براتعلی صالحی افزود: مقرر شد از نمونه فرم مدارس به عنوان لباس شاهد در مدارس نگهداری شود که با توجه به تأکید مدیرکل تعزیرات حکومتی مبنی بر اینکه اولیای دانش‌آموزان با خیال آسوده از نحوه نظارت دستگاه متولی سال تحصیلی را شروع کنند، گشت تعزیرات وارد عمل شده است.

او  بیان کرد: گشت تعزیرات با مراجعه میدانی به تعدادی از مدارس مشاهده شد، گرانفروشی و تقلب در کیفیت جنس تحویلی اتفاق افتاده که برای ارزیابی و کارشناسی موارد به کارشناسان اتحادیه مذکور ارسال شد.

رئیس گشت‌های نظارتی تعزیرات اصفهان گفت: با وصول نظریه کارشناسی گزارش‌های تخلف پرونده‌ها در شعب تعزیرات حکومتی در کمترین زمان رسیدگی و با  مجازات‌های مقرر شده با متخلفان برخورد و حقوق شهروندان ایفاد می‌شود و نتایج احکام صادره را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.