اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی اطراف مدارس البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: همزمان با بازگشایی مدارس طرح ویژه کنترل ترافیکی مدارس در این استان اجرا می شود.

سرهنگ حمد الله رحمتی پور گفت: اجرای طرح ویژه کنترل ترافیکی اطراف مدارس البرز توسط پلیس راهور استان البرز با انجام گشت های پیاده و خودرویی در معابر پر ترافیک، تقاطع و مقابل مدارس اجرایی شده تا شاهد ترافیک روان در سطح استان باشیم.

او درخصوص اقدامات ترافیکی پلیس راهور البرز اضافه کرد: برخورد قاطع با متخلفان ترافیکی، موتور سواران حادثه ساز، کنترل سرویس های مدارس از نظر استاندارد های حمل و نقل عمومی، بررسی کارشناسی و انعکاس به مراجع ذیربط در خصوص خط کشی، اصلاح هندسی معابر و نصب سرعت گیر در جلو مدارسی که در معابر اصلی قرار دارند، از اقدامات این طرح است.

رحمتی پور بیان کرد: طبق سنوات گذشته به منظور تسهیل، نظم بخشی به ترافیک شهری ، از اول تا ۲۰ مهرماه تردد وسایل حمل و نقل سنگین از ساعت ۶ الی ۹ صبح در استان البرز محدود می شود.

او اظهار کرد: اجازه تردد به خودرو هایی با سرنشین اضافه داده نمی شود و با رانندگان متخلف برخورد جدی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تعدادی دانش آموز در قالب پلیس مهر آموزش های لازم راهنمایی و رانندگی را دیده اند و با پلیس همکاری خواهند کرد.

او گفت: یکی از اولویت های پلیس راهور البرز آموزش های ترافیکی توسط کارشناسان پلیس راهور برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.