مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران:

مدیریت سبز از مهمترین اهداف محیط زیستی در شهر تهران است

حسینی با اشاره به اینکه ضعف مدیریت یکپارچه یکى از چالش هاى تاثیرگذار بر محیط زیست شهرى است گفت: ما در بدنه ى شهردارى تهران پیگیر اجراى مدیریت سبز هستیم.  

حلیا سادات حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهردارى تهران گفت: برآیند کار‌های مشارکتی در حوزه مدیریت سبز و محیط زیست به نفع شهر و شهروندان است و اینکه در این بیمارستان مدیریت سبز در دستور کار قرار گرفته اتفاق خوشایندى است که در مسیر تحقق مدیریت یکپارچه رقم خورده است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ادامه بر استمرار و نگهداشت اجراى نظام مدیریت سبز در این بیمارستان تاکید کرد و گفت: بدون شک نگهداشت یک فرآیند از اجراى آن سختتر است از این منظر انتظار مى رود با توجه به رویکرد مدیریت سبز که همین حفظ منابع از مبدا است و با تداوم پیاده سازی الگو‌هایی مثل بازچرخانی و الگوی کاهش مصرف در جهت نگهداشت نظام مدیریت سبز این بیمارستان کوشاتر عمل شود. 

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان گفت: مدیریت پسماند‌های بیمارستانی شاید مهم‌تر از تولید آن باشد، زیرا در صورت اجرا نشدن برنامه‌های ساماندهی پسماند بیمارستانی باید در آینده شاهد تاثیرات مخرب آن روی سلامت انسان و محیط زیست باشیم که حتما این مهم با آموزش علمی و ایجاد نظم در خصوص ساماندهی پسماند و اجراى ضوابط اجرایی قابل مدیریت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار