پروژه‌های نیمه‌تمام تا گلایه‌های ترافیکی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان آخرین وضع پروژه‌های عمرانی، مسأله تأمین آب و پرواز‌ها از فرودگاه، گلایه‌های ترافیکی و ... را در این شهرستان تشریح کرد.

محمد بهرامی، فرماندار شهرستان سمنان ، به تشریح برنامه‌ها و طرح‌های اجراشده در هفته دولت امسال پرداخت و اظهار کرد: ۱۰۲ پروژه در حوزه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵۸ میلیارد تومان امسال به همین مناسبت به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ۶ پروژه در حوزه اقتصادی در هفته دولت در سمنان افتتاح شد، گفت: اعتبار هزینه‌شده برای این تعداد پروژه، بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار سمنان مجموع اعتبار هزینه‌شده در ۲ حوزه اقتصادی و عمرانی برای طرح‌هایی که همزمان با هفته دولت افتتاح شدند، را ۷۳۸ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان و ۲ پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان و در مجموع، ۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۶۶ میلیارد تومانی در شهرستان سمنان کلنگ‌زنی شد.

بهرامی با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان سمنان در هفته دولت امسال با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد، گفت: پروژه‌های افتتاحی در حوزه عمرانی در بخش‌هایی نظیر امور عشایری، راه‌آهن، راهداری، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، دانشگاه سمنان، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای، توزیع برق، شرکت شهرک‌های صنعتی، فناوری اطلاعات و شهرداری سمنان و در حوزه اقتصادی نیز در سه بخش میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن نهایی شده بود.

وی ادامه داد: پروژه‌های کلنگ‌زنی شهرستان سمنان نیز در بخش عمرانی، چهار پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل، دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب و در بخش اقتصادی نیز متعلق به میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی بوده است.

فرماندار سمنان به بخشی از پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید یا کلنگ‌زنی شد، اشاره کرد و از جمله آن‌ها، افتتاح پروژه مسکونی ۴۰ واحدی اسحاق‌نبی، پروژه ۱۶ واحدی جنب مصلای سمنان، مدرسه ابتدایی پنج تن آل عبا (ع)، کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای انقلاب ۲ در روستای اعلا، افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان پوریای، ولی و افتتاح فاز نخست ساختمان مهندسی دانشگاه سمنان را در سمنان یادآور شد.

بهرامی بیان کرد: ۲۸ پروژه در حوزه زیرساخت شهری، چهار پروژه مهم حوزه آبخیزداری و کشاورزی، سه پروژه حوزه آموزش و آموزش عالی، ۵۵ پروژه در حوزه خدمات شهری و روستایی، چهار پروژه در حوزه راه و راه‌آهن، پنج پروژه زیرساخت صنعتی مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، ۲ پروژه در حوزه نهضت ملی مسکن و یک پروژه هم در حوزه ورزشی اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.