پایان مسابقات اسکواش یزد کاپ

رئیس هیات اسکواش استان یزد گفت: مسابقات اسکواش ایران، امروز پنجشنبه پس از رقابت قریب به ۵۰ نفر از برترین‎های اسکواش ایران و توزیع دو میلیارد ریال جایزه نقدی بین نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

نجفی یزدی رئیس هیات اسکواش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور تحت عنوان یزد کاپ گفت: این مسابقات پنجشنبه پس از رقابت قریب به ۵۰ نفر از برترین‎های اسکواش ایران و توزیع دو میلیارد ریال جایزه نقدی بین نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

رئیس هیات اسکواش استان یزد، افزود: این رقابت‌ها در رده آزاد و به صورت تک حذفی با حضور ۲۷ ورزشکار مرد و ۲۰ ورزشکار زن از برترین اسکواش‌بازان ۱۱ استان کشور از ۲۷ شهریورماه آغاز شده است.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در سالن بین‌المللی اسکواش کوثر یزد، گفت: این مسابقات فردا پنجشنبه ۳۰ شهریورماه با معرفی هشت نفر برتر در دو بخش آقایان و بانوان و توزیع دو میلیارد ریال جایزه بین ورزشکاران برگزیده خاتمه خواهد یافت.
 
نجفی یزدی افزود: اختتامیه مسابقات فردا از ساعت ۱۲ با حضور رئیس فدراسیون اسکواش و مسئولان ارشد استانی در محل برگزاری این رقابت‌ها انجام خواهد شد.
 
او با بیان این که از استان یزد ۹ ورزشکار مرد و زن شرکت دارند، گفت: این مسابقات در رنگینگ کشوری نیز تاثیر گذار است.

رئیس هیات اسکواش استان این میزبانی را برای یزد که همواره حرف‌های زیادی برای گفتن در این ورزش دارد و شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌‎دهد، بسیار حائز اهمیت است.

نجفی در پایان از مهمترین مشکل این رشته ورزشی در استان را کمبود زیرساخت‌ها در برخی شهرستان‌ها مانند میبد، هرات و مروست، اشکذر و ابرکوه ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با اهتمام مسئولان و خیرین به این موضوع شاهد توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی مدال اور در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

برچسب ها: اسکواش یزد ، ورزش یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار