رشد ۷۰ درصدی بارگیری کالا در راه آهن زاگرس

مدیر راه آهن زاگرس از رشد ۷۰ درصدی بارگیری کالا در این پایانه ریلی از ابتدای امسال تا پایان مردادماه خبر داد.

حسن زیودار گفت: در ۵ ماهه نخست امسال ۱۲۳ هزار و ۳۲۱ تن کالا در راه آهن زاگرس بارگیری و حمل کالا شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که این میزان ۷۲ هزار و ۳۹۰ تن بوده، رشد ۷۰ درصدی نشان می‌دهد. 

او می‌گوید: میزان کالای تخلیه شده در این بازه زمانی ۳۰ هزار ۳۶۰ تن است که این رقم در مقایسه با پارسال که ۲۲ هزار ۱۶۵ تن بوده است، بیانگر رشد ۳۷ درصدی است.

زیودار گفت: واگن بارگیری از ابتدای امسال تا پایان مرداد ۲ هزار و ۵۵ تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که یکهزار و ۱۳۷ تن بوده است، رشد ۸۱ درصدی نشان می‌دهد.

مدیر راه آهن زاگرس تعداد واگن‌های تخلیه را ۵۵۲ دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: این آمار در مدت مشابه پارسال ۴۰۳ واگن بوده، رشد ۳۷ درصدی داشته است.

به گفته زیودار؛ تن کیلومتر خالص ثبت شده امسال ۴۰۶ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۵۸تن کیلومتر بوده که در مقایسه با پارسال که ۳۸۴ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۶۵۳تن کیلومتر بوده، رشد ۶ درصدی نشان می‌دهد.

وی تن کیلومتر مبدا- مقصد را در بازه زمانی فروردین تا پایان مرداد ماه ۶۳ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۸۳۰ تن اعلام کرد که در مقایسه با پارسال ۳۹ میلیون و ۸۴۱ هزار ۸۰۵ تن بوده که نشان از رشد ۵۹ درصدی دارد.

مدیرکل راه آهن زاگرس می‌گوید: تن کیلومتر مرزی از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه ۳۹۸ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۶۵۵ تن می‌باشد که در مقایسه با همین بازه زمانی پارسال که ۳۷۰ میلیون و ۳۸۱ هزار ۴۲۵ تن بوده نشان از رشد ۸ درصدی دارد.

برچسب ها: حمل و نقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.