بوشهر میزبان بخش استانی جشنواره بین المللی قصه گویی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: این استان به عنوان میزبان بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی انتخاب شد.

سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: در استان بوشهر برنامه ریزی لازم برای اجرای هرچه بهتر و پربارتر جشنواره قصه‌گویی انجام شده و تلاش داریم تا با هم افزایی با ادارات و نهادهای فرهنگی در سطح استان بر کیفیت کار افزوده شود.

وی بیان کرد: در این راستا استفاده از ظرفیت‌های علاقمند و مستعد مردمی جهت عمومی‌سازی و مردمی‌سازی فرهنگ قصه‌گویی به طور جد در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر تصریح کرد: شعار بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی "با قصه لبخند بسازیم" است که با هدف رشد و اعتلای فرهنگ قصه‌گویی و احیای آن در جامعه اجرایی شده است.

رسولی ادامه داد: ثبت نام در مرحله استانی آغاز شده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز مختلف کانون در سطح استان مراجعه و یا با مراجعه به آدرس www.kanoonfest.ir ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: مرحله پایانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.