مناسب سازی ساختمان پزشکان شاهرود در دستور کار است

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه مناسب سازی ساختمان پزشکان شاهرود در دستور کار است، گفت: تقریباً همه مراکز پر تردد شهر نیازمند مناسب سازی برای معلولان است

حسن غربا در دومین جلسه کمیته مناسب سازی شاهرود ضمن بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته می‌بایست تمامی مراکز پرتردد شهر برای حضور سالمندان و معلولان و بیماران مناسب سازی شود، گفت: معلولان، سالمندان و جانبازان نیز بخش عمده‌ای از جامعه را تشکیل می‌دهند که باید شرایطی مهیا کرد تا این گروه نیز در جامعه حضور یابند.

وی ضمن بیان اینکه مشکل دسترسی آسان‌تر به همه مراکز اداری، ورزشی و تجاری شهر برای این گروه بزرگ جامعه باید حل شود، افزود: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیز برای اجرای پوشش کامل این مهم همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه یکی از اماکن نیازمند مناسب سازی ورودی ساختمان پزشکان شهرستان مانند مرکز درمانی فاتح است، ابراز داشت: گذاشتن رمپ (سطح شیب دار) در این مکان‌های پرتردد تحت پیگیری قرار دارد و به زودی این اقدام صورت خواهد گرفت.

غربا ضمن بیان اینکه شناسایی اماکن عمومی برای انجام مناسب سازی در دستور کار است، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهرداری نیز استاندار سازی ساختمان‌های عمومی را مورد پیگیری بیشتری قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.