روحیه انقلابی‌گری در مردم و نسل جوان کشور مشهود است

امام جمعه شهرکرد گفت: روحیه انقلابی‌گری در مردم و نسل جوان کشور مشهود است و باید این روحیه را حفظ و تقویت کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: مردم در کشور‌های دیگر به سخنان رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اقبال خوبی نشان دادند و این موضوع حاکی از آن است که امروز دنیا منتظر شنیدن پیام ایران است.

وی افزود: رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل به زیبایی سخنگوی جهان اسلام شد و قرآن را به همه جهانیان معرفی کرد و نشان داد قرآن، این کتاب آسمانی مسلمانان زنده است و با شیطنت‌ها به حاشیه نمی‌رود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: آیت‌الله رئیسی توانست به‌خوبی حقایق انقلاب اسلامی را تبیین کند و راه و مسیر درست را به گوش جهانیان برساند و اعلام کرد جهان منتظر منجی است و صاحب اصلی ظهور می‌کند و جهان را پر از عدل و داد می‌کند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: حرکت به سمت مهدویت راه آسانی نیست، اما انقلاب اسلامی در این مسیر در حال حرکت است و بی‌شک پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی‌گری در مردم و نسل جوان کشور مشهود است و باید این روحیه را حفظ و تقویت کرد، اظهار داشت: با وجود مشکلات و گلایه‌مندی‌ها در خصوص مسائل معیشتی و توقعاتی که مردم از مسئولان دارند، اما مردم هیچ‌گاه حتی در سخت‌ترین شرایط دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و ثابت‌قدم در این مسیر حرکت می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری توصیه کرد: تا مسئولان در رفع مشکلات و نگرانی‌های مردم تلاش بیشتری داشته باشند و با عمل به وظایف خود و به کارگیری راهکار‌های جدید و مناسب در جهت رفاه مردم بیش از پیش اقدام کنند و مردم نشاط بیشتری داشته باشند.

نکونام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این حماسه بزرگ را درس مهمی برای نسل‌های جدید دانست و گفت: باید مدام و مستمر ابعاد این حماسه تبیین و نگذاریم این رویداد از سوی دشمن تحریف شود.

وی با بیان اینکه انس با خدا، ایمان و تقوا در دفاع مقدس بسیار برجسته بود، افزود: اگر چه در دفاع مقدس انواع خلاقیت‌ها و ابتکارات به میدان آمد، اما همه این موارد در سایه تعهد، ایمان و تقوا محقق شد.

نکونام با اشاره به پیش رو بودن هفته وحدت گفت: وحدت از مسائل مهم جهان اسلام است و باید تا می‌توان در این راستا تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار