تدارک شبکه سه برای پوشش مسابقات آسیایی هانگژو

همزمان با آغاز مسابقات آسیایی هانگژو، شبکه سه سیما با ویژه برنامه «آسیا ۲۰۲۲» به پوشش این رویداد ورزشی قاره کهن می‌پردازد.

بهزاد کاویانی تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه بازی‌های آسیایی هانگژو شبکه سه سیما گفت: مسابقات والیبال، والیبال ساحلی، فوتبال و قایقرانی بازی‌های آسیایی هانگژو طبق روال مسابقات بین المللی چند روز قبل از افتتاحیه و آغاز مسابقات رسمی شروع می‌شود و شبکه سه سیما با ویژه برنامه «آسیا ۲۰۲۲» برای انعکاس اخبار مربوط به آن در خدمت علاقه‌مندان به ورزش خواهد بود.

کاویانی خاطرنشان کرد: این تورنمنت ورزشی به صورت رسمی از اول مهرماه شروع می‌شود و مسابقات مربوط به ورزشکاران کشورمان به طور مستقیم و زنده در قالب برنامه «آسیا ۲۰۲۲» پوشش داده می‌شود.

وی افزود: برای پوشش رویداد‌ها در دو گروه به هانگژو چین (جنوب شرقی استان ژجیانگ) اعزام شده اند. گزارشگرانی که مسابقات هانگژو را پوشش می‌دهند کیومرث کرده و سیدمصطفی حسینی هستند. گروه اعزامی علاوه بر ارسال تصاویر اختصاصی برای شبکه سه سیما، تصاویر را برای شبکه ورزش هم ارسال می‌کند.

کاویانی تصریح کرد: در استودیوی شبکه سه هم با دعوت از کارشناسان و متخصصان هر رشته ورزشی، مسابقات و بازی‌ها تحلیل و بررسی می‌شود که شهاب قاسمی و حمید آرایش مجریان برنامه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار