اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ در قم

دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ از اکران آثار این جشنواره از سوم تا یازدهم مهرماه در تالار شهید آوینی خبر داد.

محسن موحدی،دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ با اشاره به اکران عمومی ۶۰ مستند در قالب این جشنواره گفت: این آثار از سوم تا یازدهم مهرماه در تالار شهید آوینی قم اکران و مراسم اختتامیه نیز سیزدهم مهرماه با معرفی آثار و هنرمندان برگزیده برگزار می‌شود.

او افزود: آثار نخستین جشنواره فیلم ۱۷ پیرامون سرداران شهید لشکر ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع)، شهدای روحانی، شهدای دانش آموز و... به سفارش کنگره ملی شهدای استان قم ساخته شده است.

موحدی با اشاره به بخش‌های مختلف جشنواره مستند ۱۷ گفت: بخش اصلی جشنواره با عنوان سردار شهید مهدی زین الدین، بخش (ب) با عنوان سردار شهید محمد بنیادی، و بخش (ج) به نام سردار شهید مصطفی کلهری نام گذاری شده است. 

دبیر جشنواره فیلم مستند ۱۷ در ادامه به بخش ویژه مستند‌های ساخته شده پیرامون شهدای غیر ایرانی پرداخت و گفت: در بخش شهید کمال کورسل (شهید فرانسوی الاصل جنگ تحمیلی)، فیلم‌های مستند با موضوع شهدای بین الملل که اندیشه حرکتی آن‌ها در سیره مقاومت در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بوده و همچنین خاستگاه و جایگاه پرورش اندیشه آن‌ها از استان قم بوده و یا پیکر پاک این شهدا در شهر قم مدفون باشد پرداخته می‌شود.

او افزود: تماشای آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ رایگان است و علاقمندان می‌توانند عصر‌ها از سوم تا یازدهم مهر ماه با حضور در تالار شهید آوینی واقع در تقاطع خیابان جمهوری و بلوار شهید عطاران به تماشای آثار این جشنواره بنشینند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار