فرهنگیان خدمات انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنند

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف چشمگیر است و اکنون باید فرهنگیان خدمات انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنند.

بهروز شمسی فر در آئین نواختن زنگ مهر در هنرستان ولیعصر خرم آباد بیان کرد: ترقی و پیشرفت هر جامعه ای وابسته به نسل جوان است و نسل جوان نیز در این مسیر نیازمند ارزش های اخلاقی و علم اندوزی هستند تا با معرفت و شناخت به رشد و تعالی برسند.

وی اظهار داشت: علم اندوزی و تعلیم و تربیت به حدی مهم و ارزشمند است که پروردگار در قرآن کریم از این مهم یاد کرده است و مقام معظم رهبری نیز بر اخلاق، علم و ورزش تاکید دارند.

وی با بیان اینکه اخلاق، علم و بدن سالم پیش نیاز جوانان برای فتح قله های پیشرفت و توسعه است ادامه داد: براساس تاریخ هر کجا نسل جوان با فضایل اخلاقی همراه بوده و در مقابل جبهه کفر ایستاده به سعادت و تعالی رسیده است.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه پیش از این میدان جنگ در مرزهای جغرافیایی بوده است عنوان کرد: میدان جنگ عوض شده و اکنون هدف دشمن دانش آموزان و مدارس است بنابراین نوک پیکان جمهوری اسلامی نیز دانش آموزان هستند و رزمنده خط مقدم به شمار می روند.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: اکنون دشمن قصد دارد دانش آموزان را از ارزش ها دور کند و به جای پایبندی به ارزش های اسلامی و ایرانی به جاهای دیگر بکشاند اما دانش آموزان آگاه و انقلابی مانند نسل دفاع مقدس نقشه آنها را نقش بر آب می کنند چراکه مجهز به سلاح علم و اخلاق هستند که مسوولان نیز باید در این مسیر آگاه باشند و با جهاد تبیین به تکلیف خود عمل کنند.

وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر ایران اسلامی باوجود توطئه ها، جنگ تحمیلی، تحریم و ترورها گفت: ملت ایران با وجود این مشکلات عدیده اما در عرصه های هسته ای، علم پزشکی، سلاح های دفاعی و صنعت موفقیت های قابل توجهی به دست آورده است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان باید سرعت این موفقیت ها را بیشتر کنند و قله های پیشرفت به دست آنها فتح شود همچنین انقلاب اسلامی خدمات بی نظیری ارایه کرده است که تبیین و بیان این خدمات تکلیف معلمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.