۴۳ هزار و ۳۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۳ هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیتی بیش از ۹۹ هزار و ۱۰۰ نفر زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

جاسم محمدی فارسانی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد امام (ره) استان گفت: همزمان با پنجمین روز از مهرماه امسال ۳۰ هزار بسته نوشت‌افزار و وسایل آموزشی با همکاری همه ارگان‌ها از جمله بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه، مراکز نیکوکاری و سایر ارگان‌ها به صورت همزمان در استان توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال برای نخستین بار توزیع وسایل آموزشی و نوشت‌افزار به صورت همزمان اجرا می‌شود تا از همپوشانی جلوگیری و تعداد دانش‌آموزان بیشتری از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


محمدی با اشاره به برنامه‌های حمایتی این نهاد از دانش آموزان خانواده‌های بی‌بضاعت گفت: هم‌اکنون ۱۳ هزار و۳۰۰ دانش‌آموز در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

به گفته وی، جشن عاطفه‌‎ها امسال با عنوان پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با شعار" آینده‌ساز باشید" در سطح استان از اواسط شهریورماه در حال اجراست و خیرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ و کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند.

محمدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۳ هزار و ۳۰۰ خانواده با جمعیتی بیش از ۹۹ هزار و ۱۰۰ نفر زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، افزود: ۵۰ درصد این خانواده‌ها زنان سرپرست خانوار است.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مردم خیر و نوعدوست استان بیش از هزار و ۱۷۰میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای حمایت از نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

محمدی افزود: هم‌اکنون ۱۶۵ مرکز نیکوکاری در استان فعال است که کمک‌های جمع‌آوری شده در این مراکز به صورت متمرکز و در خود محلات و برای مددجویان زیرپوشش و همچنین نیازمندان همان مناطق هزینه می‌شود.

به گفته وی، کمک‌های پرداختی به حساب هفت‌هزار و ۶۱۸ کودک طرح اکرام و محسنین نیز به صورت مستقیم به حساب خود افراد واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار