توزیع ۹ سری جهیزیه در بین زوج‌های بی‌بضاعت چابهار

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس تعداد ۹ سری جهیزیه به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان به زوج‌های بی‌بضاعت شهرستان چابهار اهدا شد.

 خدا رحم سارانی   اظهار کرد: باتوجه‌به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک به زوج‌های جوان، در این سپاه شهرستانی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت تا در هفته مقدس یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و بی‌بضاعت داشته باشیم.

فرمانده سپاه چابهار با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکل جوانان برنامه‌ریزی کنند، اظهار کرد: جوانان های امروز ستون‌های این نظام هستند و ما هرچه توان داریم باید برای رفع مشکلات جوانان بگذاریم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی پیشروی جوانان، تصریح کرد: یکی از علت‌های کاهش ازدواج مشکلات اقتصادی است که باعث شده تا جوانان نتوانند این سنت حسنه را هرچه زودتر به جا بیاورند.

سارانی با بیان اینکه ۹ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری توسط سپاه چابهار آماده شده جهت توزیع، خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۴۰ میلیون تومان است که جمعاً ۳۶۰ میلیون تومان ارزش کلیه این جهیزیه‌های اهدایی است.

وی با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ایرانی است، تصریح کرد: در هری سری جهیزیه پنج کالا شامل یک دستگاه یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، فرش و تلویزیون است که امروز در بین زوج‌های بی‌بضاعت و واجد شرایط شهر پلان و نگور توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.