میزبانی خراسان جنوبی از جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر کشور به میزبانی استان خبر داد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی یادواره شهدای هنرمند استان و جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر کشور گفت: با پیگیری‌ها و براساس برنامه ریزی انجام شده جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر کشور از ۲۸ آذر تا ۲ دی به مدت چهار روز در بیرجند برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این جشنواره در ۲ بخش تئاتر صحنه‌ای و خیابانی در تعدادی از سالن‌های بیرجند برگزار خواهد شد، افزود: در قالب این جشنواره ۲۵۰ نفر از هنرمندان استان‌های مختلف کشور، تئاتر‌های خود را اجرا خواهند کرد.

به گفته طالبی در مراسم اختتامیه این جشنواره در ۲ دی از صاحبان آثار برتر تقدیر خواهد شد و یادواره شهدای هنرمند استان هم در قالب اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی، آبان در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این یادواره با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا یادواره‌ای در خور شأن شهدای هنرمند خراسان جنوبی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.