بازی‌های آسیایی هانگژو؛

ناکامی تکراری شهربانو مقابل چینی‌ها؛ حریف نیامد تا شجاع فینالیست شود

شهربانو منصوریان بازهم برابر نماینده‌ای از چین شکست خورد تا به مدال برنز بازی‌های آسیایی اکتفا کند. از سویی دیگر، شجاع پناهی به دلیل حاضر نشدن حریفش، فینالیست شد.

امروز چهارشنبه در ادامه رقابت‌های ووشوی بازی‌های آسیایی هانگژو، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی بخش ساندا در اوزان مختلف زنان و مردان در حال برگزاری است.

بر این اساس، شهربانو منصوریان که سومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند در نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف وو ژیائو وی از چین رفت و مطابق انتظار در دو راند متوالی شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. با این اوصاف او با مدال برنز به کار خود پایان داد.

این سومین شکست متوالی شهربانو در ادوار مختلف بازی‌های آسیایی برابر حریفان چینی است. وی در اینچئون در همان دور نخست به نماینده چین باخت و حذف شد و در جاکارتا نیز در فینال مقابل نماینده چین شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم ساندای مردان، شجاع پناهی به دلیل حاضر نشدن فِرد گیدئون پادوآ از فیلیپین به دیدار فینال رسید تا فردا برای کسب مدال طلا با برنده چین و کره‌جنوبی روبه‌رو شود.

پیش از این الهه منصوریان به فینال وزن ۵۲ کیلوگرم رسید تا فردا برای کسب مدال طلا و پایان دادن به ناکامی‌هایش در بازی‌های آسیایی به مصاف لی یو یائو از چین خواهد رفت.

سه نماینده تیم ساندای مردان ایران نیز تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف به مبارزه با حریفان می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار