قائم مقام رسانه ملی عنوان کرد

هویت محوری و عدالت گستری دو محور تحول رسانه ملی

قائم مقام رسانه ملی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشکده دین و رسانه، هویت محوری و عدالت گستری را دو محور تحول رسانه ملی دانست.

 حسین رضی، قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشکده دین و رسانه، تحول را شعار جدی در دوره جدید سازمان دانست و گفت: در حوزه رسانه‌ای افرادی که جزء خانواده نظام هستند باید در رسانه سهیم باشند و این محور عدالت گستری، اکنون به راحتی در خبر دیده می‌شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیما در ادامه  گفت: هویت محوری و عدالت گستری دو محور اصلی سند تحول رسانه ملی است.

او نشاط، سرزندگی و حرکت هویتی را از دیگر وظایف رسانه ملی عنوان کرد و افزود: کار برای شهدا و بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، کمک زیادی به تولیدات ارزشی و پرمحتوا دارد که باید مورد توجه برنامه سازان قرار گیرد.

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه هم در این مراسم نشر معارف اسلامی در جهان را مهم‌ترین وظیفه این دانشکده بیان کرد و گفت: امروز رسانه برای رساندن پیام با وضعیت پیچیده‌ای روبه‌روست که باید برای اقناع مخاطبان به دنبال کسب دانش و مهارت هنرمندانه باشد.

رئیس دانشگاه قم هم با اشاره به عبور از دوران جنگ سخت دشمنان با توجه به پیشرفت‌های نظامی کشور گفت: امروز دشمن وارد جنگ ترکیبی شده و با یأس آفرینی و تضعیف اراده‌ها تلاش دارد از راه فتنه انگیزی با محوریت رسانه، هدف خود را با هدایت افکار عمومی دنبال نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار