تخصیص ۳۶۵ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های استان قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین از اختصاص ۳۶۵ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های این استان برای خرید ماشین آلات خبر داد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های اسلامی استانداری قزوین از اختصاص ۳۶۵ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌های این استان برای خرید ماشین آلات خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی ماشین آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تامین شده است. 
 
 غریب با بیان اینکه این مبلغ برای ۱۰ دهیاری استان قزوین طی سال جاری تصویب شده است، افزود: از محل پرداخت این وام ۱۰ دهیاری صاحب ماشین آلات سنگین، بکهولودر، ایسوزو ۸ تن، کامیون کمپرسی، حمل زباله مکانیزه و لودر می‌شوند. 
 
وی افزود پرداخت این تسهیلات دارای محدودیت نیست و بر اساس پیشنهاد دهیاری‌ها و دفاع بخشداران از طرح خرید ماشین آلات و سایر طرح‌های درآمدزا در کمیته استانی و حمایت و پیگیری‌های دفتر روستایی از طریق کمیته ملی انجام می‌گیرد و در صورت تقاضای دهیاریها، می‌تواند مبالغ بالاتری به استان اختصاص یابد. 
 
وی ادامه داد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری‌ها و ارتقای سطح خدمات رسانی آن‌ها به روستاییان است. 
 
غریب اظهار کرد: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین آلات باعث می‌شود حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود.
 
قبلا نیز در مرحله اول از این محل، تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی برای احداث نیروگاه خورشیدی صد کیلوواتی برای دهیاری روستای شهیدآباد آوج تصویب شده بود و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: دهیاری ، وام کم بهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.