اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در سراوان برگزار شد.

 اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی و اجتماع بزرگ زمان و دختران جهاد و مقاومت با حضور فرمانده سپاه شهرستانی سراوان و جمعی از جوانان و نوجوانان در محل نمایشگاه دفاع مقدس واقع در سالن ورزشی هنرستان کار و دانش شهرستان برگزار شد.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان در این اجتماع بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی ملت بزرگ ایران، رزمندگان و شهداست.

وی افزود: در بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، عوامل متعددی برای پیروزی انقلاب مطرح شد؛ اما سه عامل اساسی و مهم اسلام، رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و ملت ایران باعث انقلاب اسلامی پیروز شود.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب منافع ابرقدرت‌ها به خطر افتاد، ادامه داد: دشمن در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد که هدف مستکبرین و آمریکایی‌ها از حمله این بود که نظام اسلامی را در نطفه خفه کند.

ثمره حسینی اضافه کرد: در جنگ تحمیلی فرازوفرودهای زیادی رخ داد؛ اما ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و حضور جوانان در میادین دفاع مقدس و پشتیبانی ملت باعث شد بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

وی تصریح کرد: گرچه خسارت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس بر ما تحمیل شد؛ اما دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم که امروز بر قله افتخار و عزت ایستاده‌ایم.

برچسب ها: امام جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار