سیزدهمین اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین صادر شد

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین سیزدهمین اطلاعیه خود را در خصوص "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین " صادر کرده و از تشکیل پرونده قضایی و تعقیب کیفری ناقضین قانون و مقررات خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: در جلسه روز گذشته (پنجم مهر) که برای پی گیری مطالبات مردم از "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین" در تهران برگزار شد برای رفع موانع و محدودیت‌ها موضوعات مهمی مطرح گردید که نتایج آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

در همین راستا اوایل هفته آینده کارگروه جلسات هفتگی را با حضور نمایندگان سرمایه گذاران تشکیل خواهیم داد و نتیجه تصمیمات جلسه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: کارگروه همچنان بر پرهیز از تجمعات غیر قانونی تاکید داشته و ضمن استقبال از مطالبه گری معقول و خردمندانه متذکر می‌شود؛ برگزاری چنین تجمعاتی تاثیری در تسریع پرداخت مطالبات نخواهد داشت بلکه گاهی موجب تاخیر و اخلال در حقوق دیگران خواهد شد.

ضمناً تشکیل پرونده قضایی و تعقیب کیفری ناقضین قانون و مقررات در دستور کار قرار دارد و تاکنون بیش از ۵۹ نفر از ناقضین قانون تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند.
همچنین کلیه اطلاعیه‌ها از طریق سامانه اطلاع رسانی کارگروه به نشانی Edalatgostarqazvin.ir و سایت دادگستری کل استان قزوین به نشانی dadgostari-qz.eadl.ir به اطلاع سرمایه گذاران خواهد رسید و شناسه کاربری@vosoolettelaat نیز در بستر پیام رسان ایتا آماده دریافت اطلاعات و پیام‌های مردمی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.