بسیجیان، بهترین نمونه برای پیاده سازی فرهنگ جمعی اسلام

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیجیان می‌توانند بهترین نمونه برای پیاده سازی فرهنگ جمعی اسلام باشند.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در اجلاسیه عمومی مجمع بسیجیان شهرستان بیرجند گفت: دفاع مقدس در اوج اخلاص و ایثار رقم خورد و رزمندگان از عمق جان در رکاب ولایت فقیه گام برداشتند لذا رمز موفقیت بسیج همین است.

او افزود: فرهنگ اسلام جمعی است از این رو بسیجیان بهترین نمونه برای پیاده کردن این فرهنگ هستند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه بسیج از سازمان یافته‌ترین نهادهاست گفت: روحیه و نگاه بسیجی که همواره در تلاش برای رسیدن به کمال است باید تعمیق داده شود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در شرایط روز جامعه، پیوند عمیق با مهدویت و ولایت لازم بوده، زیرا دشمن با تحریم اقتصادی به دنبال دور کردن مردم از انقلاب اسلامی است.

او گفت: شناخت جریان نفاق اهمیت دارد و اگر می‌خواهیم اثر نداشته باشد باید منتظر واقعی ظهور باشیم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی اظهار کرد: امام شناسی و دشمن شناسی در شرایط امروز ضرورت دارد که در این زمینه باید نگاه تیزبین داشته باشیم و نسل جوان به خوبی شرایط قبل و انقلاب را بشناسد تا به قدرت تحلیل برسد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از مسائل آزاردهنده برای هر انسانی کار‌های ناقص بوده، چون بشر تشنه و نیازمند کمال است تصریح کرد: بسیج به مومن واقعی شدن نزدیک است و توقع از این قشر بالا بوده تا کمال انسانی در اقدامات بسیجیان مشاهده شود.

او با تأکید بر اینکه این فعالیت‌ها و مجاهدت‌ها نباید مانع رشد انسان در مسیر کمال شود گفت: مسئله امامت، ولایت و بی اعتنایی به ائمه اطهار (ع) کم کم مرتفع و زمینه ظهور فراهم می‌شود، از آنجایی که مهدویت و اوج قله همواره در سخنان مقام معظم رهبری وجود دارد لذا بسیجیان هرگز نباید به وضع موجود راضی و باید همواره به دنبال کمال باشند.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: انقلاب اسلامی که دست عنایت امام زمان (عج) شامل آن بوده در حال جهانی شدن است و بسیجیان باید به تعمیق آن کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار