اهدای دو مدال ویپا به شرکت‌های دانش‌بنیان برتر نمایشگاه فن‌نما

دو مدال ویپا (سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان) به شرکت‌های دانش‌بنیان برتر نمایشگاه فن‌نما اهدا خواهد شد.

مسئول دفتر مرکزی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران با بیان اینکه فن نما بستری برای شبکه سازی و همکاری، تقویت ارتباطات بین مشاغل، سرمایه گذاران و کارآفرینان را فراهم می‌کند گفت: در این نمایشگاه از بین شرکت‌های دانش بنیان، به دو شرکت برتر دانش بنیان مطابق نظر کمیته داوری مشترک نمایشگاه و ویپا، مدال طلا از سوی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان (wiipa) اهدا و به بهترین استارتاپ این نمایشگاه از سوی انجمن مخترعان ترکیه (tummiad) یک مدال طلا اهدا خواهد شد.


مهرداد سلیمانی با تاکید براین که این هم افزایی برای پرورش اکوسیستم فناوری در استان اصفهان ضروری است، افزود: سرمایه‌گذارانی که به دنبال فرصت‌های پیشگامانه هستند، استارت‌آپ‌هایی که به دنبال رشد هستند، و شرکت‌های تأسیس‌شده‌ای که در حال توسعه هستند، محیطی پویا در فن نما پیدا خواهند کرد.


او با اشاره به فعالیت‌های دفتر ویپا در ایران گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، حمایت و برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در حوزه اختراع و نوآوری، حمایت و برگزاری رویداد‌های استارت آپی و فناورانه، تجاری‌سازی اختراعات، خدمات مالکیت معنوی، خدمات مشاوره‌ای و فراهم کردن امکان شرکت کردن مخترعان و اندیشمندان و پژوهشگران ایرانی از جمله فعالیت‌های این دفتر در جشنواره‌های بین‌المللی اختراع و نوآوری است.


مسئول دفتر مرکزی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران با اشاره به اهمیت مدال‌های ویپا افزود: این مدال‌ها نشان‌دهنده شناسایی و اعتبار جهانی نوآوری‌ها و اختراعات پیشگامانه است که در رویداد‌هایی مانند فن نما به نمایش گذاشته می‌شوند.


او گفت: این جوایز معتبر نه تنها نبوغ مخترعان را تجلیل می‌کند، بلکه نقش حیاتی مالکیت فکری را در تقویت نوآوری و پیشرفت فناوری در سراسر جهان برجسته می‌کنند.


سلیمانی افزود: معیار‌های داوری ویپا که ریشه در نوآوری، اصالت، تأثیر و حفاظت از مالکیت فکری دارد، تضمین می‌کند که دریافت‌کنندگان این مدال‌های طلا سهم قابل توجهی در زمینه‌های مربوطه خود داشته‌اند، و الهام‌بخش دیگران و پیشرفت‌هایی هستند که به نفع جامعه به عنوان یک کل است.


او گفت: مدال‌های اعطا شده در این نمایشگاه همراه با اطلاعات مربوطه در سایت رسمی سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان ثبت خواهند شد.

برچسب ها: نمایشگاه ، فن ، نما ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار