شهیدان الگوی همه زمانها هستند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شهیدان الگوی همه زمان‌ها هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه شهیدان الگوی همه زمان‌ها هستند، تاکید کرد: منش و سیره شهدا باید به نسل امروز معرفی شود.


حجت‌الاسلام محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب را به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهدا و ایثارگران، اندیشمنانه و پر مغز توصیف کرد و گفت: شهیدان بر دنیا و آخرت ما تاثیرگذار هستند و ستارگان راهنما و هدایت بشریت محسوب می‌شوند.


حجت‌الاسلام محمودی افزود: این ستارگان در جای جای میهن اسلامی ما درخشش دارند و مردم ما حتی در مناطق کوچک و روستا‌ها تعداد زیادی شهید داده‌اند.


او  جهاد تبیین را یک ضرورت برای جامعه امروز برشمرد و گفت: لازم است قبل از آنکه دشمن قلب و مغز جوانانمان را به دست بگیرد، این گنجینه‌های نورانیِ دفاع و حماسه را به نسل جوان شناساند.


امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ساخت و پرتاب ماهواره نور ۳، اثر انگیزه‌های والای شهیدان است؛ کشور‌های محدودی هستند که همزمان امکان ساخت و پرتاب ماهواره را دارند، اما ما با این حکمت‌ها و تلاش همراه با تدین به قله نزدیک شده‌ایم.


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سفر رئیس جمهور به اصفهان گفت: هدف نوبل سیاسی است؛ اما جایزه مصطفی (ص) انگیزه حکیمانه دارد و به دنبال معرفی نخبگان و قدردانی از بزرگان علم در دنیای اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.