تفرقه افکنی شگرد استکبار برای ایجاد شکاف بین امت‌های اسلامی

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه تفرقه افکنی شگرد استکبار برای ایجاد شکاف بین امت‌های اسلامی است، گفت : «وحدت» تنها رمز موفقیت و مقابله با توطئه دشمنان است.

آیت الله عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با حضور در نماز جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان شیعه و سنی تبریک گفت.

آیت الله عراقی برگزاری جشن وحدت در جای جای استان کرمانشاه به ویژه در پاوه بر سر پل ذهاب را نشانه وحدت و برادری بین برادران اهل تشیع و اهل سنت در استان کرمانشاه دانست.

وی ضمن گرامی داشت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با بیان اینکه هفته وحدت فرصت خوبی برای حفظ مسیر بیداری اسلامی است، ابراز داشت: امروز که با انواع توطئه‌ها و خطر تفرقه و اختلاف بین امت‌های مسلمان مواجه هستیم می‌بایست بیش از هر چیز در این هفته به ریسمان وحدت چنگ زد.

به گفته آیت الله عراقی در آیات و روایات مشخصات امت محمدی مشخص و معین شده است و هم اکنون همه ما باید با ادامه همان راه و تاسی به آیات و روایات در اجرای دین کامل محمدی در جامعه اسلامی بکوشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه وحدت تنها راه مقابله با نیرنگ صهیونیسم و استکبار جهانی است، افزود: تا مادامی که بر این ریسمان تکیه کنیم از گزند آسیب‌ها مصون خواهیم بود و می‌توان برابر آن‌ها ایستاد.

وی افزود: برای اجرای کامل دستورات الهی و اسلامی در جامعه اسلامی علاوه بر حضور رهبر و مرجعیت دینی مقتدر، وجود مردم متدین و ولایتمدار و عامل به دین اسلام از ملزومات است، مردمی که استوارند در برابر دشمنان اسلام و کفار در حالی که بین مسلمانان رحمت و برادری و مودت برقرار می‌کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام دین مبین اسلام پیام رحمت و مهربانیست، اما در مقابل دشمنان و یهودی‌ها و استکبار جهانی به شدت هرچه تمام‌تر برخورد می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه هم در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته وحدت گفت: اهل سنت حرمت خاصی برای اهل بیت (ع) قائل هستند و محبت ما نسبت به آنان یک محبت ایمانی واجب و قلبی است که این موضوع سبب وحدت میان اهل تشیع و تسنن به ویژه در ایران اسلامی شده است.

ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی هفته وحدت را فرصتی برای تحکیم اخوت و برداری میان اهل تشیع و تسنن بویژه در ایران دانست و افزود: ما همه در کنار هم شنوای کلام یکدیگر و پشتیبان دین هستیم و باید با گفتمان مشکلات خود را حل کنیم و فریب دشمنان را نخوریم.

آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع نمازگزاران اهل تسنن پیام تبریک رهبر معظم انقلاب را به مناسبت هفته وحدت به آن‌ها ابلاغ کرد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.