برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره‌های نظام پرستاری در چهارمحال و بختیاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری ششمین دوره انتخابات هیأت مدیره‌های نظام پرستاری شهرستان‌ها و اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

دکتر ارسلان خالدی فر اظهارداشت: این انتخابات در سه حوزه انتخابی شهرکرد، لردگان و بروجن با ٨ صندوق اخذ رأی شامل ۴ صندوق ثابت و ۴ صندوق سیار در سطح استان برگزار گردید.

وی گفت: امسال ٣ هزار و ۶۶ نفر با دارا بودن کارت نظام پرستاری در ۶ رشته شغلی پرستاری، بهیار، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری دندانپزشکی، فوریت‌های پزشکی استان، شرایط و حق رأی در این دوره از انتخابات را داشتند. 

وی با بیان اینکه ۶٢ نفر (٢٣ نفر در حوزه انتخابی شهرکرد، ٢١ نفر حوزه انتخابی بروجن و ١٨ نفر در حوزه انتخابی لردگان) کاندید این دوره از انتخابات بودند گفت: در پایان ٢٧ نفر با کسب حداکثر آرا، در قالب سه هیئت مدیره ٩ نفره استان چهارمحال و بختیاری به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.


بیشتر  بخوانید


دکتر خالدی فر با بیان مشارکت و استقبال پرشور رأی دهندگان در این انتخابات خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات برای اولین بار در کشور اهراز هویت الکترونیکی رأی دهندگان با سامانه اصالت سنجی انجام شد. 

وی یادآور شد: نتایج نهایی این انتخابات تا ٢٢ مهرماه از سوی هیئت اجرایی کشوری اعلام خواهد شد.

وی در پایان از تلاش هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با آرامش در استان تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار