استاندار سمنان:

توسعه ورزش قهرمانی در تمام نقاط و رشته‌ها فراگیر شود

هاشمی گفت: توسعه ورزش قهرمانی در تمام نقاط استان و در تمام رشته‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی پیگیری شود.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست شورای عالی ورزش و تربیت بدنی استان سمنان گفت: توسعه ورزش قهرمانی در سطح استان و اقدامات تقویتی در این حوزه باید با یک نگاه فراگیر، شامل تمامی رشته‌های ورزشی و تمامی مناطق استان باشد و مسیر تحقق این مهم با بکارگیری ظرفیت مطلوب موجود در حوزه بخش خصوصی هموار خواهد شد.

وی تاکید کرد: اطلاعات طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان سمنان به منظور تخصیص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از محل اعتبارات دور دوم آیت الله رئیسی سفر رییس جمهور به استان، در اولویت قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی و حمایت از ورزش قهرمانی در استان از اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیاز است تا برنامه ریزی‌ها و اقدامات در این خصوص بیش از پیش تقویت شود.

وی یادآور شد: توجه به ورزش پهلوانی و تقویت آن از دیگر مواردی است که باید در دستور کار این شورا باشد.

استاندار سمنان درباره اهمیت دادن به برگزاری بازی‌های بومی و محلی، گفت که به دلیل مهیا بودن زمینه این رویداد‌ها در روستا‌ها و محلات، با محوریت دهیاری‌ها در راستای رونق‌دهی به این بخش در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز کرد: مدیران ورزش و جوانان در شهرستان‌ها موتور محرکه اقدامات در این حوزه و برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان هستند، ضرورت دارد جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها به صورت مستمر و با قدرت برگزار شود.

استاندار سمنان افزود: اجرای همایش پیاده روی خانوادگی در راستای ایجاد تحرک و نشاط در استان و به خصوص در بین خانواده ها، نوجوانان و جوانان اهمیت بسزایی دارد.

در این نشست از پوستر و پیراهن نمادین اعزام نمایندگان ورزش استان سمنان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار