مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد؛

افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال پایتخت به ۲۱۰۰ اتوبوس با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

مهدی علیزاده گفت: در شهریورماه امسال ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس خدمت‌رسانی می‌کردند که با آغاز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این تعداد به ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی یکی از ارکان حیاتی حمل و نقل عمومی است و مسئولیت بزرگ خدمت‌رسانی به مردم و افزایش ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را برعهده دارد.

وی با اشاره به حساسیت و تأکید شهردار تهران در تسریع در حوزه حمل و نقل به شهروندان، گفت: آقای زاکانی در این حوزه دغدغه ویژه داشته و بر کسب رضایت حداکثری مردم تاکید دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در این دوره از مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل به‌ویژه اتوبوسرانی تحول خوبی صورت گرفته و این مسیر ادامه دارد.

علیزاده با اشاره به نظارت شهروندان تهرانی در فعالیت خدمت رسانی از سوی شرکت اتوبوسرانی، گفت: در این ارتباط شهروندان می‌توانند با ارسال کد دستوری #۲۲*۱۳۷* ما را در فرایند خدمت‌رسانی و رفع نواقص همراهی کنند و این طرح در قالب طرح همیار اتوبوس و با هدف مشارکت اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از ابتدای مهر عملیاتی شده است.

وی تاکید کرد: در شهریورماه امسال ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت فعال و جاری خدمت‌رسانی می‌کردند که با اقدامات انجام شده و با آغاز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این تعداد به ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار