نزاع دسته جمعی در قاینات منجر به قتل شد

رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات گفت: نزاع در یک مراسم عروسی روستای "دره باز" بخش نیمبلوک شهرستان قاینات بین چند جوان منجر به قتل یک نفر با استفاده از چاقو شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادی،رئیس دادگاه عمومی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات  گفت: این حادثه ۲۷ شهریور ماه بین جوانان سه روستای "دره باز" و "کلاته سری" از توابع بخش نیمبلوک و روستای "زنگویی" از حوزه قضایی شهرستان سرایان روی داد که ۲ جوان حین رقص به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند.

او با بیان اینکه تلاش مصلحین برای جدا کردن این افراد از هم بی نتیجه بوده است افزود: در این درگیری که منجر به نزاع دسته جمعی شد، عده زیادی یکدیگر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این مقام قضایی گفت: در این بین یک جوان با استفاده از چاقو در میان جمعیت خود را به فردی که جزء مصلحین بود، رسانده و حسب اظهارات مطلعین (گواهی پزشکی قانونی هنوز واصل نشده) چاقو را به شکم فردی زده که مجروح قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

او ادامه داد: تعدادی از افرادی که در این نزاع مشارکت داشتند، دستگیر و برای ادامه مراحل قضایی و قانونی لازم به مرجع قضایی معرفی شدند که پرونده قضایی آنان در مرحله تحقیقات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار