تعریف ۵۰ طرح در حوزه هوش مصنوعی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است.

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان در رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی با اشاره به فعالیت‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که مدیرعامل مجموعه بطور متمرکز به این مسئله می‌پردازد و ۵۰ طرح در این حوزه تعریف شده است.

منصور خادمی افزود: این مجموعه اکنون ۶ شرکت زیرمجموعه اکنون داشته و همچنین سهام برخی شرکت‌ها ازجمله پتروشیمی اصفهان و شرکت نفت سپاهان را خریداری کرده‌  و حدود ۵۰۰ طرح فعال و درحال انجام کار در این هلدینگ وجود دارد.

وی گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان ضمن کاهش چشم‌گیر مصرف آب در طرحها، پیگیر تامین آب از منابع دیگر غیر از زاینده‌رود است.

معاون سیستم‌های هوش مصنوعی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به استراتژی‌های مدیریت این مجموعه در حوزه هوش مصنوعی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های این هلدینگ، توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی است که مدیرعامل مجموعه بطور متمرکز به این مسئله پرداختند و ایجاد معاونت هوش مصنوعی در ماه‌های گذشته در چند ماه اخیر، نشان‌دهنده پیگیری این هلدینگ برای استفاده مفید از هوش مصنوعی در راندمان و سایر موارد بوده است.

او تاکید کرد: هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای تحقق اهداف خود از تخصص هوش مصنوعی و شرکت‌هایی که کار اجرایی موفق در این زمینه داشته‌اند، استفاده خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.