سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام خبر داد

توزیع بیش از ۶ هزار تن کود شیمیایی در ایلام

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام از توزیع ۶ هزار و ۶۰۰ تن و ۲۱۶ کیلوگرم کود شیمیایی بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۶۰۰ تن و ۲۱۶ کیلوگرم کود شیمیایی بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.
 
وی با اشاره به توزیع کود‌های شیمیایی توسط کارگزاری‌های تحت نظارت مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، افزود: کود‌های توزیع شده شامل ۵ هزار و ۱۲۶ تن و ۸۰۴ کیلوگرم کود اوره، ۹۴۸ تن و ۴۱۲ کیلوگرم انواع کود فسفاته و نیز ۵۲۵ تن انواع کود پتاسه است.
 
سرپرست شرکت خدمات حمایتی استان با بیان اینکه کشاورزان باید برای ثبت و یا ویرایش سطح زیرکشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند، اضافه کرد: سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی متصل است و هر کشاورز باید درخواست خود را در سامانه پایش کودی ارسال کند.
 
وی ادامه داد: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و به اهتمام کارشناسان مروج در مرکز خدمات جهاد کشاورزی این شهرستان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.