معاون سازمان بازرسی:

بهسازی آزادراه زنجان-تبریز در کوتاه مدت انجام شود

معاون سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان-تبریز بر لزوم بهسازی آزاد راه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان طی نامه‌­ای خطاب به وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب آزادراه زنجان-تبریز بر لزوم بهسازی و ترمیم سطحی آزاد راه مذکور در طرحی کوتاه مدت همراه با سایر اقدامات ایمنی که باید در اولویت آن وزارتخانه قرار گیرد، تاکید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به پایان مدت قرارداد مشارکت شرکت آزادراه زنجان-تبریز وابسته به بانک‌­های ملی، صادرات و رفاه کارگران در تیرماه سال ۹۹ و عدم تعیین تکلیف این مشارکت مبنی بر تحویل پروژه به دولت یا تمدید دوره بهره ­برداری تأکید کرد: شرکت مذکور همچنان از شهروندان و مسافران در آزاد راه زنجان-تبریز عوارض اخذ می­‌کند.

در این نامه همچنین به این موضوع اشاره شده که شرکت آزادراه زنجان- تبریز به تعهدات قانونی مبنی بر نگهداری و بهسازی پروژه در طول دوره بهره ­برداری شامل حفظ آسفالت مسیر آزادراه مشابه با کیفیت زمان اتمام دوره ساخت، عمل نکرده که این موضوع موجب افت شدید کیفیت آسفالت آزاد راه و به تبع آن نارضایتی شدید رانندگان و مسافران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
کارفرمای این بزرگراه کیه ؟آیا زورتان بهش میرسه ؟ که ازش بخواهید به تعهدات خودش عمل کنه .اگر به تعهداتش عمل نکنه میخواهید چکار کنید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
منظور از کوتاه مدت یعنی دربرنامه هفت ساله آینده !البته اگر بودجه آن خورده ،،ببخشید اختلاس نشه ???
آخرین اخبار