کاهش ۱۸ درصدی تخفیف عوارض از ۸ مهرماه تا ۷ آبان‌ماه در شیراز

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز اعلام کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۸درصدی شهرداری از شنبه، ۸ مهرماه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۷ آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است.

حمیدرضا اسماعیلی از اجرای طرح پلکانی به منظور کاهش عوارض ۱۸ درصدی شهرداری از شنبه، ۸ مهرماه تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، ۷ آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح پلکانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت و برای کسانی است که به صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) را پرداخت کنند، هر ماه این تخفیفات به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند. 

او همچنین یادآور شد: مودیانی که تاکنون نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز یکشنبه ۷ آبان‌ماه، از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز ادامه داد: همچنین شهروندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های طرح پلکانی و نحوه پرداخت این عوارض به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز به نشانی shiraz.ir مراجعه کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: با توزیع قبوض عوارض سالانه نوسازی در سطح شهر، مالکین گرامی می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود، با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری، یا با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir و همچنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار