مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام خبر داد

سه قلو‌های هلیلانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با اشاره به حمایت این ستاد از خانواده‌های چندقلو، گفت: به تازگی سه قلو‌های هلیلانی زیر چتر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی قرار گرفته اند.

محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با حضور در منزل سه قلو‌های شهرستان هلیلان، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده‌های سه قلوی و بیشتر حمایت جدی می‌کند.

وی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد در راستای فعالیت‌های خود، ۲ موضوع محوری افزایش جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کار ویژه‌های متعددی را در این زمینه در دست اجرا دارد که مهمترین آن حمایت از فرزندآوری است.

زارع بیان کرد: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شده و بسته‌های حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت ۶ ماه تقدیم این خانواده دارای فرزند سه قلو می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر با جدیت در دستور کار بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی است، مطرح کرد: با تمام توان در راستای خدمت به مردم استان و حمایت از طرح فرزندآوری پای کار هستیم.

زارع با تاکید بر اینکه پدر این خانواده از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی دریافت کرده است، اظهار کرد: مردم هلیلان مهمان نواز و با قدمت فرهنگی بسیار زیاد هستند و خدمت به مردمان این دیار کهن را وظیفه خود می‌دانیم.

برچسب ها: حمایت ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.