سی‌ام دی ماه آخرین فرصت ارسال اثر به جشنواره ملی هکاتوم است

دبیر هشتمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتوم گفت: دانشجویان هنرمند تا سی‌ام دی ۱۴۰۲ برای ارسال آثار خود در زمینه هنر‌های دیجیتال به این جشنواره ملی فرصت دارند.

سپهر محمدی دبیر هشتمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتوم گفت: هشتمین جشنواره ملی هکاتوم با هدف توجه ویژه به دستاورد‌های هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنر‌های دیجیتال، از هفتم تا دهم اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی دانشکده هنر دانشگاه دامغان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هِکاتوم با انتشار فراخوان اولیه برای دریافت آثار متقاضیان در ۲ بخش اصلی و ویژه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: انیمیشن، فیلم انیمیشن، هنر تجسمی شامل نقاشی و عکاسی شامل پرتره، عکس تبلیغاتی و موضوع آزاد و در زمینه هنر‌های دیجیتال شامل نقاشی دیجیتال، لوگو، موشن‌گرافیک، تیزر و پوستر، از بخش‌های هشتمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتوم است.

محمدی یادآور شد: اختتامیه سه دوره گذشته جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتوم به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و اکنون بعد از سال‌ها، این اولین دوره برگزاری جشنواره به صورت حضوری است.

وی با بیان اینکه استادان خبره در هنر اعضای هیات داوری آثار ارسال شده به جشنواره هکاتم را بر عهده دارند، اظهار کرد: بیش از یکهزار اثر در دوره قبل به هفتمین جشنواره ملی هنر‌های دیجیتال هکاتوم ارسال شد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز دانشجویان هنرمند در این جشنواره حضور پررنگ داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.